Satıcısı Hepsiburada'nın kendisi olan ürünlerden aldığınızda herhangi bir sorun yaşamazsınız. Ürünlerde problem çıkabilir, taşımadan kaynaklı sorunlar olabilir tabi ki. Fakat hepsiburada iletişim ve müşteri memnuniyeti konularında son derece özenli davranıyor.

Fakat konu hakkında net bilgi sahibi olmak isterseniz, hepsiburada sitesinde yer alan "http://www.hepsiburada.com/liste/MyPage/Yardim.aspx" sayfasından merak ettiklerini öğrenebilirsin. Ayrıca Twitter üzerinden direkt iletişime gçeilebilen başka bir yer de yok sanırım.

Tüketici hakları kanununda belirtilen bütün maddelere kurallar dahilinde harfiyen uyuyorlar. Onunu dışında bu ve diğer platformlar üzerinden satış yapan diğer satıcılar da bunlara uymak zorundalar tabi ama kimisi uğraştırabiliyor.

Bugüne kadar yaptığım hepsiburada alışverişlerinde sorun yaşadığım ürünler oldu fakat, değişimde, iade'de ilgi ve kolaylık göstermişlerdi.

Bence herkesin şu kanun maddelerini bi yerde bulundurması gerekiyor kafasına takılan sorunlu durumlarda hangi haklara sahip olduğunu bilmek adına; http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm