Doğal olarak açık söylemek gerekirse paranızın üzerine yatmaya çalışıyorlar ve sizi sallıyorlar. Dost acı söyler. Ancak yine insanız ki, hata yapar ve bazen affeder, beklememiz gerekir. 1 Bilemediniz, 2 gün bekleyin. Eğer hala o yazı orada değişmez ise tüketici haklarına gidebilirsiniz. Müşteri hizmetleri ne kadar "Evet efendim" dese bile dediğim gibi sallayacaklardır ve gerekirse bile afedersiniz cahil bir kişi diyerek 14 günü geçirdiniz diyeceklerdir size. Başıma gelenin aynısı size de olmaya çalışılıyor. Ben de ürün iade talep etmiştim ilk başlar da. Yanlış ürünü gönderdim aradan 5 gün geçti arıyorum müşteri hizmetlerini, onlar bana "Ürün geldi" diyorlar ancak hala profilim de "Ürün beklemede" yazıyor. :D Siz her ihtimal olarak 14 günü takip edin. Dediğim gibi insanız hata yaparız. Max. 2 gün bekleyelim, hiç bir cevap yok ise direk tüm yazışmaları çıktısını alın. Hatta banka dekont çıktı da alın ve gidin tüketici haklarına. En azından sorun hızlı çözülür beklenmez. Bu arada böyle pahalı ürünleri internet üzerinden sipariş vermeyin hocam. Çünkü tanımadığınız insanlara emanet ederek güvenerek sipariş ediyorsunuz. Şahsen ben o donanım parçalarını sipariş ederken dedim ki kendi kendime; "Acaba 100 - 200 TL fazla versem de Vatan dan mı gidip alsam" dedim. Bunu hatırlıyorum çok iyi. Sırf 100 TL'nin lafını yaptım ve bunlar beni 20 gün oyaladılar. Daha sonra Vatan dan gidip toplam 800 TL ödeyerek elden aldım, kafam rahat oldu. :)