Soru güzel olmuş ve cevabı aslında verilmiş. Şimdi kendini bir tekstil firması yerine koy. Öyle güzel, öyle kaliteli tişörtler üretiyorsun ki gören "işte bu ya" diyebiliyor. Fakat tişörtlerinin daha fazla kişiye ulaşması için onları sadece kendine ait dükkanda değil aynı zamanda pazarda, ufak alışveriş merkezlerinde falan da satmayı göze alman gerekir. Böylece markanın büyümesini sağlayabilirsin.
Blog adresin için de aynı şey geçerlidir. Çok kaliteli ve özgün yazılar yazıyor olabilirsin ama hedef kitleye ulaşmayı başaramıyorsan bir anlamı olmayacaktır. Bu nedenle belirli yöntemleri deneyebilirsin. Mesela potansiyel kitlen sadece Twitter'da yer alıyorsa gidip Facebook'a yatırım yapmamalısın. Twitter'a odaklanıp kendini orada ön plana çıkarmaya çalışmalısın. Kendi sektöründe aktif diğer bloglarla işbirliği yapmaya çalışmalısın. Onların yazılarına karşılıksız yorumlar yapıp kendini göstermelisin.
Bu iki adımı takip ederken sitende mutlaka e-posta aboneliği ve sosyal medya takip/paylaşım bileşenlerine yer verip gelen ziyaretçilerin seni takip edebilmesini sağlaman gerekir. Böylece yavaş yavaş kendine ait bir kitle oluşturabilirsin.