Merhabalar Arkadaşlar,

Aklıma her takılanı forumdan soruyorum birden fazla konu oluşuyor ancak forumun amacı bu diye düşünüyorum :)


Soruma gelirsek facebook ve instagram da bütçeye göre erişebileceği kişi sayısı veriliyor.

✅Reklam gününü 1 de seçsem 10 da seçsem erişeceği kişi aynı iken neden gün ayarlaması yapmam gerekiyor?

Özellikle çok merak ettiğim bir soru bulunuyor;
✅ Reklam verirken toplam bütçeyi bir post tanıtımı için mi kullanıyorsunuz yoksa az miktarda paralar la birden fazla post reklamı mı yapıyorsunuz?

Örnek olarak bir karikatür sayfasında bir post mu yoksa ayrı ayrı birden fazla post mu reklam yapılmalı?

✅Son sorum ise bir reklam verince yayınlanma süresi içerisinde "reklam bütçesi artır'' seçeneğinde verilen bütçe düşük olmasına rağmen erişim sayısı oldukça yüksek görünüyor. Bu erişim toplam erişim yazıyor yani bütçeyi artırmadan önceki reklam erişimide mi bu rakama dahil yoksa bu bize sunulan daha fazla para harcamamız için bir kampanya mı?

Örneğin;

İlk defa reklam verecekken 10 tl bütçe ile 5000 - 8000 tahmini erişim veriyor.

Halihazırda yayında olan bir reklamda bütçe artır kısmında ek olarak 10 TL daha verilirse toplam tahmini erişim 10.000 - 15.000 olarak gösteriyor.

Bu konularda yardımcı olursanız sevinirim.