Güzel sorular elimden geldiği ölçü de geçenler de bir marka için yaptığım kampanyadan örneklerle cevap vereyim.
1. Burada 1 gün ile 10 gün arasında şöyle bir sıkıntı olabilir. Herkes hergun facebooka girecek yada sizin gönderiniz ona o gün gösterilecek diye bir kaide yok.
2. Burada önemli olan reklam verirken tam olarak hedef kitleyi doğru belirlemek diy2 tahmin ediyorum. Örneğin geçenler de bir marka için yaptığım kampanyada kişileri belirlemek için rakip markalardan yola çıkarak bir kampanya düzelmedim önce az bir miktar ücret ile 2 3 milyonluk bir kişi grubunu hedefleyecek şekilde yaptık. Daha sonra etkileşim az oluyor diye daha fazla rakibi ekleyerek artırdık. Ancak ters tepti. Etkileşim daha az oldu. Sebebi karşı rakiplerinde reklam veriyor olması diye tahmin ediyorum.
Bence sizde hedeflenen kişileri net belirleyene kadar az az bütçe ile reklam verin.