Ürün başlığı açıklamaları ve görselleri çok önemli. Ürün açıklamalarını 200-300 kelimeden az girme. Ve makale yazar gibi elle yaz. Ürün fotoğrafları en az 4-5 tane kendi çektiğin fotoğraflar olsun. Fotoğrafların alt taglerini yaz kesinlikle.
E-ticarette SEO content sitelerinden farklı işliyor. Sadece tanıtım yazısıyla iş bitmiyor, sipariş alman lazım üye alman lazım finansal aktivite üye aktivitesi olması lazım.
Kategori sayfalarının hepsinde en az 300-400 kelime içerik olsun hem kategoriyi açıklayan hem de anahtar kelimeler içeren.
İlk 1-2 ay sadece site içeriğine odaklan site içi seo'yu kusursuz yap sonra backlink almaya başla.
İlk günden adwords reklamlarına başla. Şimdi birileri çıkar kimse adwords reklamlarına tıklamıyor der ama ipin ucu öyle değil. Özellikle e-ticaret sitelerinde hit'in en az %45'i adwords reklamlarına gidiyor. Dolayısıyla paranın da.
Adwords reklamları SEO çalışmalarına fayda sağlamaz diyor google ama o da yanlış. Çerezler devreye giriyor, bir sonraki aramasında sen daha yukarıda çıkıyorsun falan. Adwords önemli yani.