Sakin olun ben T.T Teknik ekibiyim. Daha önce aynı sorunla karşılaştık. Müşterimiz whatsapp resim gönderme hatası olduğunu söylemişti. Modem değiştirdik sorun devam etti. Çözümünü hat ıslahı yaparak çözdük. ..ki zaten hattınız 11bin geliyorsa hattınızda zaten sorun var anlamına geliyor. yok diyen halt yemiş. 11bin'lik paket yok. 12bin'lik hız var sadece. Yani hat ıslahı yapılması gerekiyor. Arıza heryerden çıkabilir: Bina kutusundan ölçüm yapılması gerekiyor. Ölçümde kendi paket hızınız bina kutusuna geliyorsa ankestre probleminiz var demektir. Eğer gelmiyorsa T.T kaynaklı arıza var demektir, bu yeraltı şebeke de olabilir port da olabilir.
Geniiiiiiş geniş anlattım arkadaşım kusura bakma ama sorunun yüksek ihtimal kendi paket hızınızı modeme ulaştırdığınızda düzelecektir..