Netron müstakilse ve uzak mesafe ise işin rengi az da olsa değişiyor. Eğer bulunduğunuz konum 16 bin hızı desteklemiyorsa ve paketiniz 16 megabit ise müşteri hizmetlerini arayarak hızınızı 8 megabit hıza almalarını rica edin. Eğer sorun düzelirse hat ıslahını talep edin. Gelen ekipler en azından 12 megabit hızı çalıştıracak şekilde ıslah ederse ve hızınızı 12 megabite alırsalar sorununuz yine çözülmüş olur.. Bu şekilde anlatıldığında karma karışık bir durum. Orada olsam bizzat ilgilenirdim :) Aslında 10 megabit hız seçeneği olsa yine sorun çözülmüş olur ancak maalesef... 1-2-4-8-12-16... megabit diye gidiyor.
Bir konuda ekleme yapmak istiyorum:
Hızınızı hız testi (speed test) ile ölçüyorsanız eğer emin olun hızınızı yanlış biliyorsunuzdur çünkü test sayfalarının gösterdiği değer ile bizdeki cihazların gösterdeği değer bambaşka.. hız testi sayfaları modemin çıkışını ve hatta kullandığınız pc'nin aldığı hızı gösteriyor. Ama cihazlar evinize gelen hızı gösteriyor.