-
Üyelik
11.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
sürüngen
-
Konum
Adıyaman
-
Ad Soyad
E** K**
-
Mesajlar
116
-
Beğeniler
55 / 9
-
Ticaret
1, (%100)
vodafone süpernet ev interneti kullanıyorum yaklaşık 8 ay önce buna benzer bir sorunu ben de yaşadım. donanımsal yazılım güncellemesi yada sistem iyileştirme yazılımı güncellemeleri oluyor ve buna bağlı olan bir arıza durumu oluyor bende yaşanan sorun mobil cihazlarda google play store erişim problemi ve youtube uygulamasından internet erişim problemi vardı...3 ay arıza kaydı oluşturdum fakat kayıt açarken internet yok veya internet hız problemi olarak kayıt oluşturulduğunu fark ettim. siz müşteri hizmetlerine internet erişiminde sorun yok fakat mobil uygulamalarda sorun olduğunu belirtin... mutlaka bu problemle ilgili kayıt oluşturuluyor fakat kendiliğinden düzelmesinden başka bir çözüm olmuyor...çileniz en az 3 ay sürer diye düşünüyorum