Daha önce hepsiburada.com'dan 128 gb.sandisk marka usb bellek satın almıştım.(satıcı kendisi)
Ürün arızalanınca iletişime geçtim ve bana bu kod numarasına gönderin dedim dediler.Gönderdim.(08.08.2017)Bir süre sonra ürünün karşı taraftan teslim alınmadığını öğrendim.(Ürün Adana'ya gitmiş.Kargo takip sayfasından gördüm.)
Ürün bulunduğum ile geri geldi.Kargo şirketi de benden 13.5 TL talep etti.Durumu hepsiburada.com'a mesaj attım.Tam 5 gün sonra dönüş yaptılar ve açık adres verdiler;ama kargo ücreti ile ilgili birşey söylemediler,umursamadılar.
Kargo firması ise bu ücret ödenmeden ikinci kez işlem yapamayız dedi.Müşteri temsilcisinden kaynaklı bir hata için neden kargo ücreti vereyim ki diye hepsiburada.com'a sordum.Yine cevap vermediler. Şikayetvar.com'a yazdıktan sonra dönüş yaptılar.Tabii aradan günler geçti.(5 gün)Siz ödeyin faturayı yollayın ödediğiniz miktar kadar hediye çeki verelim dediler.Ödemeyi yaptım,ürün için kargo şirketine açık adresi verdiğimde bize kod vermeniz gerekiyor dediler.Yine mesaj attım ve yine dönüş yapan yok.Bekliyorum.

Basit bir kargo problemi için 8 Eylül'den beri bekliyorum.Hala garantisi devam eden ürünü ulaştıramadım.Müşteri temsilcileri ve firma yetkilileri çok ilgisiz.