Merhabalar, 11 eylül tarihinde Lenovo teknik servise bilgisayarı arıza için gönderdik. Fakat yurtdışından parça sipariş edileceğini söylediler. Maksimum 20 gün içinde arızanın giderilip teslim edileceğini söylediler bize.
Fakat 20 günü aştığı için teknik servis süresi yasal hak talebi için form gönderdiler ve bu formu bilgisayarı satın aldığınız yere göndereceğimizi de ilettiler. Fakat hepsiburada.com'a hiç bir şekilde iletişim sağlayamıyoruz.
Mail atıyoruz dönüş yapmıyorlar, ticket açıyoruz dönüş yapmıyorlar. Telefon ile aradığımızda hasarliurun@hepsiburada.com adresine mail atın diyorlar fakat mail atalı 4 gün oldu. Bugün canlı destek hattına yazdım büyük bir ilgisizlik ile musteridestek@hepsiburada.com adresine mail atmamızı istediler onuda yaptık fakat yine hiç bir dönüş yok. Birde kolay iade diyerek insanları kandırmayı iyi başarıyor kendileri. Fakat iade için hiç bir dönüş yapmıyorlar.

Bu konuyuda mecburiyetten açıyorum. Bu yaşadığım 2. mağduriyet oldu daha öncesinde de sahte Xiaomi powerbank göndermişlerdi. Konu linkini şuraya iliştiriyorum.

https://wmaraci.com/forum/konu-disi/hepsiburada-com-sahte-urun-rezaleti-414024.html

Mail ve ticket isteklerimide resim olarak ekliyorum.







Olayın hukuki yönünden dava açmak istiyorum. Tazminat olabilir. Bu konu hakkında bilgisi olan veya yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa mesaj atabilirse sevinirim.

Bundan sonra kesinlikle hepsiburada.com adresinden alışveriş yapmayacağım. Sizin de yapmanızı tavsiye etmem.