Okeskin adlı üyeden alıntı

Merhaba, ürünün serviste beklemesi gereken süre maksimum 20 iş günü'dür. Bu tarz işler iş günü ile hesaplanır ve süreç servise ulaştığı gün başlar. Servis süresi dışında daha 4 iş günü geçmiş. Servis iade & değişim kararı verdiyse bunu hepsiburada'nın operasyon elemanları da biliyordur.

Servisin kararı sonrasında satıcının yanılmıyorsam 30 gün iade & değişim kararınızı karşılaması için süresi var. Bu süre geçtiği takdirde tüketici heyetine başvurabilirsiniz.


antidetron adlı üyeden alıntı

Mail atmanız bir şeyi değiştirmez. Resmi bir sonuç elde etmek istereniz noter kanalıyla ihtar çekmeniz gerekir.


Teşekkürler, az önce hepsiburada.com aradı. İlgileneceğiz vs. dediler de bakalım.