Ben olaya biraz farklı bakıyorum. Ankette hayır oyu kullandım ancak düşüncelerimi de söylemeden geçmeyeceğim. Kodlama tıpkı sudoku gibi beyin gelişiminde, hafıza sağlığında çok önemli bir yere sahiptir. Kodların içinde olan insan sürekli beyni zorlayacağı için beyin tembelliğe alışmaz, ileri yaşlar için Alzheimer hastalığı görülme ihtimali çok düşüktür. Aynı zaman da kodlama içerisinde olan insan düzeni ve yerleşimi de öğrenir, bu da hayata karşı artı bir değer katar.

Ankette hayır oyu kullanma nedenim ise her öğrencinin bunları yapabilecek potansiyelde olmayacağını, bunu bir geçme dersi olarak değilde sadece öğrenim dersi olarak verilmesinden yana olduğumdandır. Ben Üniversite okurken alanım Makina, gördüğüm ders Tarih, Edebiyattı. Yahu kardeşim ben o Edebiyatı ve Tarih'i zaten 12 sene görmüşüm, her sene aynı konuları papağan gibi tekrarlayıp gelmişim sen üniversite de bana niye gösteriyorsun ki? Ben Edebiyat görmek isteseydim gider Edebiyat seçerdim, gider Fen Edebiyat fakültesi Tarih bölümü yazardım ama ben Makina yazmışım sen bana Edebiyat dersi veriyorsun. Eğer bu eğitim sistemi varken kodlama zorunlu olmalı mı derseniz, kesinlikle olmalı! O kadar gereksiz ders içerisinde o beyni ayakta tutacak bir kodlama, bilgisayar, programlama şart. Ama düzgün bir eğitim sisteminde kodlama da sadece hafıza ve beyin gelişiminde kullanılabilir, bunu görmek istemeyen öğrenciler ise bunun için mecbur kılınmaz.