Hocam sayfa TO gerçekten çok düşük ama falan filan diye geçiştirdiğiniz şeyler önemsiz şeyler değil. Bunların hepsinin bileşimi sizin kazancınızı oluşturuyor yoksa Google'ın size bir kastı yoktur sanırım.
Bakmanız gereken şeyler:
- Trafiğin yüzde kaçı desktop, yüzde kaçı mobil
- Reklam yerleşimi hem mobil hem desktop için normal mi
- Trafiğin kaynağı nedir? Ne kadarı organik?
- Sayfada geçirilen ortalama süre nedir?
- Hemen çıkma oranı nedir?
Normali nedir derseniz benim sitemdeki oranları söyleyeyim. Türkiye sayfa TO %2,80 civarı. Trafiğin neredeyse tamamı organik ve doğrudan, %75'i desktop. Hemen çıkma oranı %37, sayfada geçirilen ortalama süre 6 dk civarı.
Bu oranlarla ilgili büyük bir sıkıntı yoksa reklam yerleşimi konusunda çalışmanız gerekir. Yerleşim konusunda her zaman optimizasyona yer vardır. En iyi yerleşim budur dediğim yerleşimi biraz daha değiştirip tıklama oranını %2,5'ten %3,5'e çıkardığımı bilirim.