Merhaba,
Ulaşmayan SMS'ler için tekrar panel üzerinden gönderim yapabiliyor muyuz (excele aktar demeden)
Ulaşmayan SMS'ler için tekrar panel üzerinden gönderim yapabiliyor muyuz (excele aktar demeden)
Tüm mobil operatörler ile aracısız bağlantı kurduğumuz için İleti Merkezi kullanıcılarının ulaşmayan SMS gibi bir sorunu olmaz.
Sistem bir GSM numarasına ulaşamıyor ise 48 saat süre içerisinde belirli aralıklar ile otomatik olarak gönderim yapmayı dener. Bu süre sonunda mobil operatörlerden aldığı cevabı raporlar kısmında nedenleri ile birlikte kullanıcıya gösterir ve gönderim ücretini ilgili hesaba iade eder.
Örnek undelivered raporları:
Numara Kullanılmıyor (SMS gönderdiğiniz GSM numarası kullanılmıyor.)
Numara Ticari SMS'e Kapalı (SMS gönderdiğiniz GSM numarası, hattın sahibi tarafından Ticari içerikli mesajlara kapatıldığı için mesajınız gönderilememiştir)
Numara SMS'e Kapalı (SMS gönderdiğiniz GSM numarası, hattın sahibi tarafından SMS almaya kapatıldığı için mesajınız gönderilememiştir.)
Numaraya Ulaşılamıyor (SMS gönderdiğiniz GSM numarasına son 48 saattir ulaşılamıyor, telefon kapalı veya çekmiyor olabilir.)
Numara Hatalı (SMS gönderdiğiniz GSM numarası hatalı.)
vb...