Merhaba,
Tüm ayrıntılardan önce iki ilk bilgi.

Bu sabah birbirimizle hiçbir ilgisi olmayan 2 ayrı olay yaşadık. İlk olay, Strasbourg sitemizi (SBG) ve 2. Roubaix'i (RBX) etkiliyor. SBG'de 3 veri merkezimiz faaliyete geçmiş ve 1 inşaat aşamasındayız. RBX'de, 7 veri merkezimiz çalışıyor.

SBG:
SBG'de bir elektrik sorunu vardı. Güç geri yüklendi ve hizmetler yeniden başlatılıyor. Bazı müşterilerimizin servisleri aktif, diğerleri henüz değildir.
Hizmetiniz henüz aktif değilse kurtarma süresi 5 dakika ile 3-4 saat arasındadır. İzleme sistemimiz, hangi müşterinin hala etkilenip etkilenmediğini bilmemizi sağlar ve bunları düzeltmek için çalışmaktayız.

RBX:
Optik ağ üzerinde RBX'in Paris, Frankfurt, Amsterdam, Londra ve Brüksel'deki birbirine bağlantı noktalarına bağlanmasına izin veren bir problem vardı. Sorunun kaynağı, yapılandırmanın kaybedilmesine ve RBX sitemizle olan bağlantı kesilmesine neden olan optik ekipman üzerindeki bir yazılım hatasıdır. Sorunun kaynağı teşhis edildikten hemen sonra yazılım yapılandırmasının yedekini teslim ettik ve DC yeniden erişilebilir hale geldi. RBX olayı kapandı. Üretici firma ile yazılımın kökenini ve bu tür kritik olaylardan nasıl kaçınacağınızı araştırıyoruz.

Tüm servislerin / müşterilerin SBG kurtarma süresi hakkında bilgi vermek için ayrıntıları alıyoruz. Ayrıca, bu 2 olayın kökeniyle ilgili tüm teknik ayrıntıları vereceğiz.

Biz içtenlikle üzgünüz. 8:15 am - 10: 37 am ve tüm SBG müşterileri arasında 07:15 - 11: 15 saatleri arasında tüm RBX müşterilerini etkileyen 2 eşzamanlı ve bağımsız etkinlik yaşadık. SBG'de hala etkin olmayan müşteriler üzerinde çalışmaya devam ediyoruz.

İçtenlikle
Octave

http://travaux.ovh.net/?do=details&id=28256