Türknet ile olan anımı sizlere anlatayım.
Başka sağlayıcıda olan taahhütümüz bitince Türknete geçtik. İyi güzel hemen geçiş sağlandı evraklar vs. internetimiz gitmeden ilk 3 gün kullandık interneti. Ondan sonra adsl ışığı yanmamaya başladı. Arıza kaydı oluşturuyoruz 3 gün sonra geri dönüp ev hattınızı kontrol ettirin bizden yana bir sıkıntı yok diyorlar. Diyoruz sizden önce bunu bunu kullanıyorduk bir sorun yoktu size geçince bu sorun oldu yok anlatamıyoruz illa elektrikçi çağırıp baktırın diyorlar. Elektrikçi çağırdık baktırdık bir sorun yok dedi sinyal gayet iyi geliyor. Hatta elektrikçiyi müşteri hizmetleri ile de görüştürdüm. En az 10 adet arıza kaydı oluşturuldu ve hepsinde kullanıcı hatasıymış gibi gösterildi. (2 aylık bir süreç.) İnternet kardeşim bu neyin kullanıcı hatası? Yok evde sorun var, kablolarda sorun var. Salak yerine koyulduk, bizde biliyoruz neyin ne işe yaradığını. Bu şekilde 3 ay boyunca internet hizmeti alamadık ve boy boy faturalar geldi. Konuştuğumuzda faturayı ödeyin zaten geri iade talebi oluşturup hizmet alamadığınız kesin olduğu için iade gerçekleşir dediler. Ödedik tutarları baktık olmuyor iptal ettireceğiz son çare. Evrakları 3 kez faxladık hala ulaşmamış. Sonunda kargo ile gönderdik. O sırada 1 fatura daha geldi bu arada. İptal talebiyle beraber fatura için iade talebide oluşturduk. Abonelik iptal oldu iyi güzel bütün bunlar olurken biz çoktan *************a geçmiştik bu arada. Ev tesisatında sıkıntı yok ************* geldi 10 dakikada interneti bağlayıp gitti.
Fatura iade talebinin cevabı resimde. Şimdi bunlara ne yapmalı. Almadığımız hizmet için 300 TL 'ye yakın ödeme yapıldı. Haksız duruma düşmek beni gerçekten her kozumu kullandırmaya itiyor. Şu dakikadan itibaren zaten bu paranın iadesini almadan peşini bırakmıcam.
Unutmassam yaşanan gelişmeleri tekrar bu konu altından yazarım.