Yöncü adlı üyeden alıntı

Sayın Alperen Eymen ÖZCAN,

Bir sorun ilettiniz ve çözüm için size destek sisteminden yardımcı olmaya çalışıyoruz. Amacınız sorun çözümü mü yoksa bir firma karalama kampanyası başlatmak mı? Eğer çözüm istiyorsanız bir sorun ilettiniz sorunu çözmek için size yardımcı olmaya çalışıyoruz bu süreçte neden firmamızı karalıyorsunuz? Eğer çözüm istemiyorsanız sorun yaşadığınızda sorunu çözmek yerine farklı firmadan hizmet almak isterseniz hizmetinizi iade edelim. Farklı firmadan hizmet alın. Fakat bilmeniz gerekir ki bir sorunda çözüm beklemeden o firmayı karalamak şikayet konuları açmak etik ve ahlaki değildir. Firmamız müşteri memnuniyetini ön planda tutar ve 7/24 destek ile çözüm ve memnuniyet için yardımcı olur. Bu konuda objektif düşünmenizi ve yapmak istediğinize karar vererek bize bildirmenizi bekliyoruz.

Saygılarımla.


Üst mesajımda da belirttiğim gibi çok doğru söylüyorsunuz. Bende yıllardır yöncü kullanıyorum günlük yedek alınıyor (kendin geri yükleyebiliyorsun), ödeme yapması kolay, gelişmiş yönetim paneli ve mükemmel denecek derecede müşteri temsilcileri var.
Farklı kullandığım bir firmada yedek yüklenmesi gerekti ve 2 gündür yedek yüklemelerini bekliyorum site çalışmıyor.
@Yöncü firmasının çalışmak istemeyen kullanıcılara birçok kez geri ödeme yaptığını (tanıklarım) şahit oldum.
Piyasada sabırsız arkadaşların karalamalarından dolayı geri planda durmanızı önermiyorum deneyin pişman olmazsınız.
İyi forumlar..