1- Hemen çıkma oranı
2- Oturum süresi
3- Toplam tekil ziyaretçi sayısı
vs.
Google'ın yeni mantığı "bir ziyaretçi sitede vakit geçiriyor hemen çıkmıyor ve diğer sayfaları da geziyorsa o sitede aradığını bulmuştur ve değerlidir."
Bu noktada backlink yarıştırmak önemli olsa da öncelikle içeriklere odaklanılmalı. Google bu denli ziyaretçiye yoğunlaşmışken şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki yazılarınız hiç okunaklı değil. Akıcılığı yok. Aynı kelimeleri tekrar ediyor ve tekerleme hissiyatı veriyor. Yazınızı okuyamayıp bırakmak zorunda kaldım.
Burada şunu da söylemek istiyorum: Yazınızı akıcı bir şekilde sadelikle net bir şekilde yazın. Anahtar kelime yazacağım diye okunaklığını bozmayın yazıların. Bırakın nasıl dile güzel geliyorsa okunuyorsa o şekilde yazın. Örneklendirelim mi?
Ben şimdi özgün içeriğin önemini anlatacağım size. Öncelikle yazınızın özgün içerik olabilmesi için en az 300 kelime olmalı. Ama özgün içerik olabilmesi için kopya metinler kullanmayın. Özgün içeriğin bir diğer şartı da site konunuzla uygun olmalı. Yani özgün içerik yazıcam diye çilingir sitesine sırf özgün içerik olsun diye yemek tarifi eklemeyin. Böyle özgün içerik olacağına hiç özgün içerik olmaması daha iyidir.
Şu metindeki özgün içeriğin iticiliğini anlatabilmişimdir. Ben yazarken dahi "lan ne özgün içerikmiş" dedim. Yani özgün olacak diye okunaklıktan uzaklaşmayın.