Daha önceki konu açmıştım ama açılan konularım silindiği için tekrardan sizlere paylaşıma sunuyorum.
Şimdi sistemin belli başlı özellikleri aşağıda listeyeyim;
- Personel işlemleri,
- Personellerin Aylık Performans Yüzdelikleri,
- Müşteri İşlemleri,
- Günlük, Aylık, Yıllık şirket içerisinde yapılan işlemlerin yada ilgili kullanıcının bir müşteriye ticket haricinde verdiği hizmetlerin takibi ve bu işlemlerin süre bazında ortalamaları,
- Hizmet verilen müşterilerden gelen destek taleplerinin karşılanması(email ile karşılıklı bildirim) ve bu destek taleplerinin süre bazında ortalamaları,
- Farklı departmanlara gelen destek talepleri ilgili departmana transferi,
- Şirket personellerin birbiri ile mesajlaşması,
- Tüm faaliyetlerin,destek taleplerinin raporlanması,
- Yapılan tüm işlemlerin loglanması,
- (Şuan ki sistemde) Bilgi Bankası,
- Lisanslama ile kullanabilirsiniz. Haricinde malesef kullanıma uygun değil 🙄
Geliştirme aşamasında olduğum özellikler;
- Menü atama ve kullanıcı yetkilendirme(Tamamlandı)
- Birden fazla tema ve renk seçeneği(Tamamlandı)
- Personel izin işlemleri(Tamamlandı),
- Personel ücret işlemleri(Tamamlandı)
- Personel maaş işlemleri(Tamamlandı)
- Personel zimmet işlemleri(Tamamlandı)
- Personel araç işlemleri(Tamamlandı)
- Personel aylık km ve yakıt bilgisinin takibi(Tamamlandı)
- Doğum günü kutlamaları ve bildirimleri(Tamamlandı)
- Sms modülü(Tamamlandı)
- Stok giriş,çıkış ve takibi(Tamamlandı)
- (Proje bazlı Hakediş işlemleri (Tamamlandı))
Öneriler ve görüşlerinizi bekliyorum. ayrıca daha geniş bilgilendirme için iletişime geçebilirsiniz. ben@ercanakar.com.tr