Bankalar mı sahte site açtırıyor yani? Sizin şikayetlerinizden bunu anlıyorum ben.
Tüketici sahte bir siteye girdiğinde anlamıyor ise bu bankanın kabahatı değildir.
Bizim de kredi kartından yurtdışı bir sitede işlem yapılmaya çalışıldı ard arda 5 kere. Nasıl mı öğrendik? Sms geldi şifre ile alakalı.
Bankaya haber verdik, hemen kart iptal edildi ve yeni kart çıkarıldı. Nihayetinde banka elinden gelen yardımı yapıyor.
Diyelim ki sizin dışınızda kart ile ödeme yapıldı, o zaman itiraz hakkınız her türlü zaten var.
Ama bizler bilinçsizce bir yerlerde ödeme yapmaya çalışırsak banka ne yapsın?
Bankalar zaten fazlası ile kazanıyor iken başka türlü yöntemler ile sahtekarlık yapmaya ihtiyaçları olduğunu sanmıyorum.
Bence siz hiç bankacılık işlemleri yapmayın, direkt şubeye gidin en sağlıklısı budur.
İyi forumlar.