ok35 adlı üyeden alıntı

Evkur bu konuda kaşarlaşmış insanlarla dolu o halde hiç tartışmaya girmeye gerek yok. Biraz emek vererek bu konuyu çözebilirsiniz sabır ve süreç işi ama bir avukatın yardımıyla elinizde ki yazışma kayıtlarını kullanarak faturaları göstererek süreci anlatan bir dilekçe hazırlayıp başvurun mutlaka çözülür. Ha şu da var bir ürün aldığınız yerde size yardımcı olmuyorlarsa ve belli bir samimiyet git gelden dolayı oluştuysa sizin iyi niyetinizi kullanıyorlar. Çünkü bu firmaların o ürünleri arızalı çıkmasında iade etme hakları var insiyatif kullanabiliyorlar. Ben daha önce bu şekilde iade ettiğim elektronik ürünler oldu. En son iade ettiğim çok uç bir örnek bmw marka bir araç aldım turbosu arızalı çıktı 1 ay sonra hepinizi yakarım diye tehdit edip aracı geri verdim. Yani arıza çıkarmadan söz geçiremezsin mahkeme vs uğraşmak istemiyorsan en kısa yol bu.


Yarin zaten gidicem konusucam adam akilli olmadi tartismaya doner yapacak bisi yok. Yarin zaten tuketici mahkemesinede ileticem belgeleri isteyende baksin x541uj ve 550 modellerinde hep var kronik sikinti win 10 cihaz i7 donmasi ve diskinin surekli en ufak biside tavana cikmasi sacmalik zamanla harddiske zarar vericek daha kotu yapacak.