Kotil
Son oynayışlar..
Kullanıcı
-
Üyelik
13.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
24 / E
-
Meslek
Ögrenci / Yazar / Editör
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
T** K**
-
Mesajlar
2157
-
Beğeniler
1092 / 743
-
Ticaret
90, (%99)
Merhabalar 08/10/2017 tarihinde asus x541uj notebook aldim fakat aldigim ilk saatten itibaren cihaz arizaliydi diski 100de yuzdeydi ve cihaz acilimi 5 dakika aliyordu arizali cihaz diye geri goturdum oradaki satici o zaman fazla bilgim olmamasindan faydalanip cihaza format vs atilmasini soyledi neyse ben format vs attim soyle boylr yapa yapa bir sure gecirdim fakat cihaz yine ayni sorunlari yapmaya basladi bu sefer daha kotu servise gonderdim 3 sefer windows guncellendi bios guncellendi ancak cihaz geliyor kutu aciyorum ariza devam ediyor guncelleme bile yok. Pc az zorlamada kafayi siyiriyor verdigim meblaada az bi meblaa degil 6 aydir cektigim sinir krizlerinin haddi hesabi yok tuketici mahkemesine verecegim fakat nasil adimlar izlemeleyim servisimi vermeliyim yoksa asus mu yazmaliyim ? Adres bilgisine ne yazmam gerekli?
-
Üyelik
18.09.2017
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
BT Uzmanı
-
Konum
Kastamonu
-
Ad Soyad
H** U**
-
Mesajlar
143
-
Beğeniler
38 / 29
-
Ticaret
3, (%100)
Öncelikle durumu açıklar nitelikte bir posta yada e-mail gönderin geri dönüşe göre yasal süreci işletirsiniz. Karşı tarafı bilgilendirmeden yapmanız doğru olmayacağı gibi yasal süreci etkileyecek bir adım olur.
ok35
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
09.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
ARGE
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
Ö** K**
-
Mesajlar
64
-
Beğeniler
9 / 12
-
Ticaret
0, (%0)
Aldığın yer senin arkanda durması lazım servise gönderdin düzelmediyse mağazada bağır çağır mağaza müdürü gelcek durumu anlat size ve asus a dava açacağım böyle bir rezalet olmaz diye bağır zaten müdür o ürünü alıp iade olarak teslim eder mağazaya da zararı olmaz tanıdığı olsan kolayca çözerlerdi ama bu şekilde olay çıkarmadan yardımcı olmuyorlar. Yap kesin tutar.
2 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
30.01.2018
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
Ö** A**
-
Mesajlar
210
-
Beğeniler
44 / 66
-
Ticaret
0, (%0)
Olay çıkarmanın pek faydası olacağını düşünmüyorum. Asus a mail at sorunlar ve eğer sorun düzelmezse dava ile ilgili. Gelen cevaba göre hareket edersin. Eğer dava açma konusunda kararlıysan bir avukata danışmadan açma.
MRCBOX
<?echo "Hello wmaraci";?>
Kullanıcı
-
Üyelik
24.05.2017
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Webtasarim
-
Konum
Balıkesir
-
Ad Soyad
B** K**
-
Mesajlar
863
-
Beğeniler
365 / 296
-
Ticaret
18, (%100)
Hocam bildigim kadar ayni hatadan 4 5 kere gonderince zorunlu degisim yapmak zorundaydilar ayni sekilde lenovo pc almis tanidigim biri ayni sizin dediklerinizi yasadi servise yolladi urun fabrika hatali cikti belge yolladilar aldigi yer yeni cihaz verdi
1 kişi bu mesajı beğendi.
ok35
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
09.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
ARGE
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
Ö** K**
-
Mesajlar
64
-
Beğeniler
9 / 12
-
Ticaret
0, (%0)
Evkur bu konuda kaşarlaşmış insanlarla dolu o halde hiç tartışmaya girmeye gerek yok. Biraz emek vererek bu konuyu çözebilirsiniz sabır ve süreç işi ama bir avukatın yardımıyla elinizde ki yazışma kayıtlarını kullanarak faturaları göstererek süreci anlatan bir dilekçe hazırlayıp başvurun mutlaka çözülür. Ha şu da var bir ürün aldığınız yerde size yardımcı olmuyorlarsa ve belli bir samimiyet git gelden dolayı oluştuysa sizin iyi niyetinizi kullanıyorlar. Çünkü bu firmaların o ürünleri arızalı çıkmasında iade etme hakları var insiyatif kullanabiliyorlar. Ben daha önce bu şekilde iade ettiğim elektronik ürünler oldu. En son iade ettiğim çok uç bir örnek bmw marka bir araç aldım turbosu arızalı çıktı 1 ay sonra hepinizi yakarım diye tehdit edip aracı geri verdim. Yani arıza çıkarmadan söz geçiremezsin mahkeme vs uğraşmak istemiyorsan en kısa yol bu.
2 kişi bu mesajı beğendi.