lostyazilim
tr.link

Asusu Mahkemeye Verecegim Fakat?

11 Mesajlar 1.805 Okunma
lstbozum
tr.link

Kotil Kotil Son oynayışlar.. Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Ögrenci / Yazar / Editör
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** K**
  • Mesajlar 2157
  • Beğeniler 1092 / 743
  • Ticaret 90, (%99)
Merhabalar 08/10/2017 tarihinde asus x541uj notebook aldim fakat aldigim ilk saatten itibaren cihaz arizaliydi diski 100de yuzdeydi ve cihaz acilimi 5 dakika aliyordu arizali cihaz diye geri goturdum oradaki satici o zaman fazla bilgim olmamasindan faydalanip cihaza format vs atilmasini soyledi neyse ben format vs attim soyle boylr yapa yapa bir sure gecirdim fakat cihaz yine ayni sorunlari yapmaya basladi bu sefer daha kotu servise gonderdim 3 sefer windows guncellendi bios guncellendi ancak cihaz geliyor kutu aciyorum ariza devam ediyor guncelleme bile yok. Pc az zorlamada kafayi siyiriyor verdigim meblaada az bi meblaa degil 6 aydir cektigim sinir krizlerinin haddi hesabi yok tuketici mahkemesine verecegim fakat nasil adimlar izlemeleyim servisimi vermeliyim yoksa asus mu yazmaliyim ? Adres bilgisine ne yazmam gerekli?
 

 

wmaraci
reklam

usthosting usthosting usthosting.com Kullanıcı
  • Üyelik 18.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek BT Uzmanı
  • Konum Kastamonu
  • Ad Soyad H** U**
  • Mesajlar 143
  • Beğeniler 38 / 29
  • Ticaret 3, (%100)
Öncelikle durumu açıklar nitelikte bir posta yada e-mail gönderin geri dönüşe göre yasal süreci işletirsiniz. Karşı tarafı bilgilendirmeden yapmanız doğru olmayacağı gibi yasal süreci etkileyecek bir adım olur.
 

 

ok35 ok35 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 09.02.2018
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek ARGE
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad Ö** K**
  • Mesajlar 64
  • Beğeniler 9 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
Aldığın yer senin arkanda durması lazım servise gönderdin düzelmediyse mağazada bağır çağır mağaza müdürü gelcek durumu anlat size ve asus a dava açacağım böyle bir rezalet olmaz diye bağır zaten müdür o ürünü alıp iade olarak teslim eder mağazaya da zararı olmaz tanıdığı olsan kolayca çözerlerdi ama bu şekilde olay çıkarmadan yardımcı olmuyorlar. Yap kesin tutar.
Kotil noktapanel

kişi bu mesajı beğendi.

Kotil Kotil Son oynayışlar.. Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Ögrenci / Yazar / Editör
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** K**
  • Mesajlar 2157
  • Beğeniler 1092 / 743
  • Ticaret 90, (%99)

usthosting adlı üyeden alıntı

Öncelikle durumu açıklar nitelikte bir posta yada e-mail gönderin geri dönüşe göre yasal süreci işletirsiniz. Karşı tarafı bilgilendirmeden yapmanız doğru olmayacağı gibi yasal süreci etkileyecek bir adım olur.


100 adet telefon kaydi +5 Mail ve 3 servis kaydi ? Daha ne yapmaliyim hocam calisanlarla akraba olduk artik o derece isimlerini ezberledim. Mailleri takmiyorlar cagri merkezindeki hanimefendide yoruldu en sonunda dedi tuketici mahkemesine verin. :) baya komik ama sinir edici bir durum
Disco

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

Kotil Kotil Son oynayışlar.. Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Ögrenci / Yazar / Editör
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** K**
  • Mesajlar 2157
  • Beğeniler 1092 / 743
  • Ticaret 90, (%99)

ok35 adlı üyeden alıntı

Aldığın yer senin arkanda durması lazım servise gönderdin düzelmediyse mağazada bağır çağır mağaza müdürü gelcek durumu anlat size ve asus a dava açacağım böyle bir rezalet olmaz diye bağır zaten müdür o ürünü alıp iade olarak teslim eder mağazaya da zararı olmaz tanıdığı olsan kolayca çözerlerdi ama bu şekilde olay çıkarmadan yardımcı olmuyorlar. Yap kesin tutar.


Evkur aldigim yer, adam diyecekki daha onceden gelseydin vs vs ama hani isin sonu kavgaya donse zararli cikicam sakin olmaya ugrasiyorum. Hemde servisle konus banane benden cikti falanda derler beklerim.
 

 

drofa drofa WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 30.01.2018
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad Ö** A**
  • Mesajlar 210
  • Beğeniler 44 / 66
  • Ticaret 0, (%0)
Olay çıkarmanın pek faydası olacağını düşünmüyorum. Asus a mail at sorunlar ve eğer sorun düzelmezse dava ile ilgili. Gelen cevaba göre hareket edersin. Eğer dava açma konusunda kararlıysan bir avukata danışmadan açma.
 

 

MRCBOX MRCBOX <?echo "Hello wmaraci";?> Kullanıcı
  • Üyelik 24.05.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Webtasarim
  • Konum Balıkesir
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 863
  • Beğeniler 365 / 296
  • Ticaret 18, (%100)
Hocam bildigim kadar ayni hatadan 4 5 kere gonderince zorunlu degisim yapmak zorundaydilar ayni sekilde lenovo pc almis tanidigim biri ayni sizin dediklerinizi yasadi servise yolladi urun fabrika hatali cikti belge yolladilar aldigi yer yeni cihaz verdi
Kotil

kişi bu mesajı beğendi.

ok35 ok35 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 09.02.2018
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek ARGE
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad Ö** K**
  • Mesajlar 64
  • Beğeniler 9 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
Evkur bu konuda kaşarlaşmış insanlarla dolu o halde hiç tartışmaya girmeye gerek yok. Biraz emek vererek bu konuyu çözebilirsiniz sabır ve süreç işi ama bir avukatın yardımıyla elinizde ki yazışma kayıtlarını kullanarak faturaları göstererek süreci anlatan bir dilekçe hazırlayıp başvurun mutlaka çözülür. Ha şu da var bir ürün aldığınız yerde size yardımcı olmuyorlarsa ve belli bir samimiyet git gelden dolayı oluştuysa sizin iyi niyetinizi kullanıyorlar. Çünkü bu firmaların o ürünleri arızalı çıkmasında iade etme hakları var insiyatif kullanabiliyorlar. Ben daha önce bu şekilde iade ettiğim elektronik ürünler oldu. En son iade ettiğim çok uç bir örnek bmw marka bir araç aldım turbosu arızalı çıktı 1 ay sonra hepinizi yakarım diye tehdit edip aracı geri verdim. Yani arıza çıkarmadan söz geçiremezsin mahkeme vs uğraşmak istemiyorsan en kısa yol bu.
Kotil cooper

kişi bu mesajı beğendi.

Kotil Kotil Son oynayışlar.. Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Ögrenci / Yazar / Editör
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** K**
  • Mesajlar 2157
  • Beğeniler 1092 / 743
  • Ticaret 90, (%99)

MRCBOX adlı üyeden alıntı

Hocam bildigim kadar ayni hatadan 4 5 kere gonderince zorunlu degisim yapmak zorundaydilar ayni sekilde lenovo pc almis tanidigim biri ayni sizin dediklerinizi yasadi servise yolladi urun fabrika hatali cikti belge yolladilar aldigi yer yeni cihaz verdi


Kendimde servisim hocam 6 ayda kendiliginden ariza yapmasi lazim 6 aydan sonra ayni arizadan 3 kez parca degismeli fakat arizali cihaza bios windows demeleri ayri bi sinir krizi sebebi.
 

 

Kotil Kotil Son oynayışlar.. Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Ögrenci / Yazar / Editör
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** K**
  • Mesajlar 2157
  • Beğeniler 1092 / 743
  • Ticaret 90, (%99)

ok35 adlı üyeden alıntı

Evkur bu konuda kaşarlaşmış insanlarla dolu o halde hiç tartışmaya girmeye gerek yok. Biraz emek vererek bu konuyu çözebilirsiniz sabır ve süreç işi ama bir avukatın yardımıyla elinizde ki yazışma kayıtlarını kullanarak faturaları göstererek süreci anlatan bir dilekçe hazırlayıp başvurun mutlaka çözülür. Ha şu da var bir ürün aldığınız yerde size yardımcı olmuyorlarsa ve belli bir samimiyet git gelden dolayı oluştuysa sizin iyi niyetinizi kullanıyorlar. Çünkü bu firmaların o ürünleri arızalı çıkmasında iade etme hakları var insiyatif kullanabiliyorlar. Ben daha önce bu şekilde iade ettiğim elektronik ürünler oldu. En son iade ettiğim çok uç bir örnek bmw marka bir araç aldım turbosu arızalı çıktı 1 ay sonra hepinizi yakarım diye tehdit edip aracı geri verdim. Yani arıza çıkarmadan söz geçiremezsin mahkeme vs uğraşmak istemiyorsan en kısa yol bu.


Yarin zaten gidicem konusucam adam akilli olmadi tartismaya doner yapacak bisi yok. Yarin zaten tuketici mahkemesinede ileticem belgeleri isteyende baksin x541uj ve 550 modellerinde hep var kronik sikinti win 10 cihaz i7 donmasi ve diskinin surekli en ufak biside tavana cikmasi sacmalik zamanla harddiske zarar vericek daha kotu yapacak.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al