Merhabalar,


Kısa bir süre önce 0532 111 01 92 numaralı telefondan aranarak, tarifemin yetersiz kaldığını ve bir üst pakete uygun fiyatla geçiş yapabileceğimi belirttiler. 24 Mbps'ye kadar 50 gb akk ve temel paket kablonet üyesi olduğumu ve bu özelliklerin 24 Mbps'ye kadar ve 150 gb akk + sinema kanallarının açıldığı üst paket kablo tv'ye geçiş yapabileceğimi belirttiler. Geçiş ücretinin ise sadece 5 liralık bir farkla gerçekleştirebileceklerini ifade ettiler. Düşüneceğimi belirttim ve görüşmeyi sonlandırdım.

Arayan numarayı kaydetmeyi unuttuğum ve geri dönüş sağlayamadığım için 04.05.2018 tarihinde , saat 14:43'de 126 numaralı Uydunet müşteri hizmetlerini aradım ve durumu belirttim. Müşteri temsilcisinin bu kadar cüzi bir ücretle şu an için paketimi değiştirmemin imkansız olduğunu ve arayan çözüm ortaklarının insiyatif kullanmasının imkansız olduğunu ifade etti. Bende tekrar beni arayan çözüm ortağı (satış birimi?) numarasını istedim.

04.05.2018 tarihinde, saat 14:50 sularında 0532 111 01 92 numaralı Uydunet satış birimine teyit amaçlı geri dönüş sağladım. S*** isimli bir beyefendi ile görüşme gerçekleştirdim. Daha önce beni aradıklarını söyledim, bir süre hatta bekletip kontrolü sağladıktan sonra evet sizi aramışız Süleyman Bey yanıtını aldım. Daha önce aradıklarında belirttikleri kampanyanın 126 numaralı müşteri hizmetleri tarafından imkansız olduğunu belirttiklerini ifade ettiğimde ise gayet kendinden emin şekilde biz yapabiliriz, onlar yapamaz şeklinde konuşma geçti.

Faturamın 62,7 tl yani aynı kalacağını AKK hizmetinin 50 GB'dan 75 GB'a çıkacağını ifade ettiler ve onay istediler, anne ismi belirttiler ve güvenlik için baba ismimi sordular bende gerekli bilgiyi verdim ve gün içerisinde işlemin gerçekleşeceğini ve telefonuma sms geleceğini söylediler..

Biraz önce online işlemlere giriş yaptım, faturamın güncel tutarı 62,70 tl olması gerekirken 77,32 tl'ye yükselmiş ve 3 adet eğlence paketi adı altında taahhüt gerçekleştirilmiş ve bunların hepsi 2 yıllık :mad:



Firmaya 2 defa şikayet kaydı oluşturdum. Ses kayıtlarının dinleneceği falan ifade edildi. Şaka GİBİ ya !!! Adamlar ayak üstü dolandırdı resmen, dedim ki devletin hizmeti kötü birşey olmaz ama nafile...

Edit: E-devlet üzerinden Bimer birimine de şikayet ettim.

Edit2: Beni arayan numara firmanın çözüm ortağıymış. ''Site *******''


http://www.site*******.com.tr


GÜNCELLEME:

bugün çözüm ortağı firma olan site *******a gittim ve ses kayıtlarını dinlemek istediğimi belirttim. Supervisor ses kayıtlarını dinletti. Konuşmanın sonuna doğru hızlı bir şekilde 48 ay taahhüt yapılacağını ve sonrasında FİLMBOX paketinden bahsediyo ve peşinden herhangi bir taahhüt yapılmayacağını söylüyor.

Meğerse sadece FİLMBOX paketi için taahhüt olmadığını belirtiyomuş. Bildiğiniz laf ebesi gibi katakulliye getirmişler.

Kararı İl Müdürlüğü Verecekmiş..



Fikri olan ya da başından geçen varsa es geçmesin destek olun :(