lostyazilim

Uydunet İzinsiz Taahhüt Uygulanması ve Mağdur Edilmem

13 Mesajlar 1.736 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

kozlunet kozlunet WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek blogger
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 418
  • Beğeniler 328 / 90
  • Ticaret 2, (%100)

Merhabalar,


Kısa bir süre önce 0532 111 01 92 numaralı telefondan aranarak, tarifemin yetersiz kaldığını ve bir üst pakete uygun fiyatla geçiş yapabileceğimi belirttiler. 24 Mbps'ye kadar 50 gb akk ve temel paket kablonet üyesi olduğumu ve bu özelliklerin 24 Mbps'ye kadar ve 150 gb akk + sinema kanallarının açıldığı üst paket kablo tv'ye geçiş yapabileceğimi belirttiler. Geçiş ücretinin ise sadece 5 liralık bir farkla gerçekleştirebileceklerini ifade ettiler. Düşüneceğimi belirttim ve görüşmeyi sonlandırdım.

Arayan numarayı kaydetmeyi unuttuğum ve geri dönüş sağlayamadığım için 04.05.2018 tarihinde , saat 14:43'de 126 numaralı Uydunet müşteri hizmetlerini aradım ve durumu belirttim. Müşteri temsilcisinin bu kadar cüzi bir ücretle şu an için paketimi değiştirmemin imkansız olduğunu ve arayan çözüm ortaklarının insiyatif kullanmasının imkansız olduğunu ifade etti. Bende tekrar beni arayan çözüm ortağı (satış birimi?) numarasını istedim.

04.05.2018 tarihinde, saat 14:50 sularında 0532 111 01 92 numaralı Uydunet satış birimine teyit amaçlı geri dönüş sağladım. S*** isimli bir beyefendi ile görüşme gerçekleştirdim. Daha önce beni aradıklarını söyledim, bir süre hatta bekletip kontrolü sağladıktan sonra evet sizi aramışız Süleyman Bey yanıtını aldım. Daha önce aradıklarında belirttikleri kampanyanın 126 numaralı müşteri hizmetleri tarafından imkansız olduğunu belirttiklerini ifade ettiğimde ise gayet kendinden emin şekilde biz yapabiliriz, onlar yapamaz şeklinde konuşma geçti.

Faturamın 62,7 tl yani aynı kalacağını AKK hizmetinin 50 GB'dan 75 GB'a çıkacağını ifade ettiler ve onay istediler, anne ismi belirttiler ve güvenlik için baba ismimi sordular bende gerekli bilgiyi verdim ve gün içerisinde işlemin gerçekleşeceğini ve telefonuma sms geleceğini söylediler..

Biraz önce online işlemlere giriş yaptım, faturamın güncel tutarı 62,70 tl olması gerekirken 77,32 tl'ye yükselmiş ve 3 adet eğlence paketi adı altında taahhüt gerçekleştirilmiş ve bunların hepsi 2 yıllık :mad:



Firmaya 2 defa şikayet kaydı oluşturdum. Ses kayıtlarının dinleneceği falan ifade edildi. Şaka GİBİ ya !!! Adamlar ayak üstü dolandırdı resmen, dedim ki devletin hizmeti kötü birşey olmaz ama nafile...

Edit: E-devlet üzerinden Bimer birimine de şikayet ettim.

Edit2: Beni arayan numara firmanın çözüm ortağıymış. ''Site *******''


http://www.site*******.com.tr


GÜNCELLEME:

bugün çözüm ortağı firma olan site *******a gittim ve ses kayıtlarını dinlemek istediğimi belirttim. Supervisor ses kayıtlarını dinletti. Konuşmanın sonuna doğru hızlı bir şekilde 48 ay taahhüt yapılacağını ve sonrasında FİLMBOX paketinden bahsediyo ve peşinden herhangi bir taahhüt yapılmayacağını söylüyor.

Meğerse sadece FİLMBOX paketi için taahhüt olmadığını belirtiyomuş. Bildiğiniz laf ebesi gibi katakulliye getirmişler.

Kararı İl Müdürlüğü Verecekmiş..



Fikri olan ya da başından geçen varsa es geçmesin destek olun :(
 

 

wmaraci
reklam

bluecity bluecity WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Web kazanç
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** B**
  • Mesajlar 965
  • Beğeniler 242 / 241
  • Ticaret 1, (%100)
Aynı şeyi bende superonlinde yaşıyorum.6 ayda bir aynı sizi aradıkları gibi benide bayiden arayıp uzun süreli müşterimiz olduğunuz için tablet hediye edeceklerini kampanya değişikliği yapacaklarını söylüyorlar.Superonline ı aradığımda böyle bir şeyin olmadı yanlış bilgi verilmiş olunduğu söyleniyor.

Geçen günde aradılar aynı şekilde bi süre düşünücem diyince kampanya sadece bu günü özel dediler.Nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamıyorum.
kozlunet

kişi bu mesajı beğendi.

Ctrl+C

kozlunet kozlunet WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek blogger
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 418
  • Beğeniler 328 / 90
  • Ticaret 2, (%100)
bluecity Hocam beni en çok üzen yanı şu, kendi elleri ile yapmaları. ************** vs. olur derim ki kendim ettim, kendim buldum. Kaç defa sordum adamların müşteri hizmetlerini arayıp her defasında evet bizim satış birimimiz ya da çözüm ortağımız yanıtını alıyorum.
 

 

sevkicayir sevkicayir WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.01.2018
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Epin ve Ecüzdan hizmetleri
  • Konum KKTC
  • Ad Soyad S** C**
  • Mesajlar 187
  • Beğeniler 92 / 37
  • Ticaret 47, (%100)
Site ******* turksatın pazarlama ayagı olan taseron bir firmadır.Size firma calısanı paket satıp prim yapmak için aldatıcı yanıltıcı tanıtımda bulunmus.Bu genelde cagrı merkezlerinde sık yasanan bir problem.Konuyu sikayetvar a tasımanızı tavsiye ederim.Sonrasında tuketici hakem heyetine de basvurabilirsiniz.Turksat bu konularda titiz dir gerekli sikayetleri degerlendirip firmaya yaptırım uygulayacaklardır.
kozlunet

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

kozlunet kozlunet WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek blogger
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 418
  • Beğeniler 328 / 90
  • Ticaret 2, (%100)
sevkicayir Hocam en alt düze çalışan olarak müşteri temsilcisi tek başına sırf prim kazanmak adına kendisi nasıl böyle bir risk alabilir ki ? Umarım dediğiniz gibi olur ve Turksat gerekli hassasiyeti gösterir.
 

 

bluecity bluecity WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Web kazanç
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** B**
  • Mesajlar 965
  • Beğeniler 242 / 241
  • Ticaret 1, (%100)
Sözleşmeyi iptal ettirebiliyor musunuz?
 

 

Ctrl+C

kozlunet kozlunet WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek blogger
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 418
  • Beğeniler 328 / 90
  • Ticaret 2, (%100)
bluecity şu an için maalesef hocam, zaten normal müşteri hizmetleri numarası hizmetimde mevcut taahhüt süresinin devam etmesi sebebiyle bir üst pakete ya da paket değişikliğine izin verilmeyeceğini ancak 1 ay kala izin verilebileceğini ifade etmişti. Nasıl bir güçse bu elemanlar daha eski sözleşmem bitmeden bir onay yanıtı karşılığında 2 yıllık taahhüt gerçekleştirebiliyorlar !
 

 

eksiblog eksiblog Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 16.03.2018
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek HAKKI SAVUNAN
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad E** A**
  • Mesajlar 90
  • Beğeniler 10 / 16
  • Ticaret 0, (%0)
Tuketici hakem heyetine gidin ve sikayetvara yazin
 

 

Coldcraftings Coldcraftings WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 24.04.2015
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek C# , SEO
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 209
  • Beğeniler 16 / 54
  • Ticaret 1, (%100)
Geçmiş olsun.Tüketici heyetine başvurmaktan başka çareniz bulunmamakta..

İstanbul ve Ankara bölgelerinden son 3 yıldır Süperonline , ************ , Vodafone , Dsmart ne kadar çağrı merkezi varsa aranıyorum.Kampanya sunuyorlar.Birine dalgınlıkla evet demişim.Aklıma bir anda geldi sorunu müşteri hizmetleriyle çözdüm ama çözene kadar tartışmadığım müşteri temsilcisi kalmadı..Telefon numaralarını Desk dedikleri sisteme yükleyen bayiler olduğu sürece bu tür **************lıklar devam edecek.Müşteri hizmetleri dışında hiç kimseye itibar etmeyeceksiniz.Tek çözümü bu olacak :(
 

 

sevkicayir sevkicayir WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.01.2018
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Epin ve Ecüzdan hizmetleri
  • Konum KKTC
  • Ad Soyad S** C**
  • Mesajlar 187
  • Beğeniler 92 / 37
  • Ticaret 47, (%100)

kozlunet adlı üyeden alıntı

sevkicayir Hocam en alt düze çalışan olarak müşteri temsilcisi tek başına sırf prim kazanmak adına kendisi nasıl böyle bir risk alabilir ki ? Umarım dediğiniz gibi olur ve Turksat gerekli hassasiyeti gösterir.

Hocam turksatin farkli bir biriminde calisiyorum.Bunlar olagan seyler.Sizi ayri tutaraktan soylurum nelerle karsilasiyoruz anlatamam.Bilerek veya bilmeyerek yapilan ortada bi yanlislik var.Ses kayitlari dinlenip turksat gerekli karari verecektir.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al