Yasalar bu konularda her zaman tüketicinin tarafındadır. Her bir sözün açık ve anlaşılır olması lazım. Ayrıca size önerdikleri paketin herhangi bir taahhüdü olup olmadığını sizin onayınız alınmadan önce söylemeleri gerekiyor. Size koşulları ve şartları baştan onaylatmaları gerekiyor. Tüm bu koşullar çerçevesinde yaptığınız kontrat geçersizdir.
2 yıllık taahhüdün ben de geçersiz sayılacağını okumuştum bir yerde. Araştırmalısınız.
Bir de cayma hakkınız vardır. Yasal sınırların ne olduğunu hatırlamıyorum ama 1 haftadan kısa olduğunu zannetmiyorum. Sizin ilk baştan yaptığınız müracaat tarihi anladığım kadarıyla 1 aydan uzun bir süre geçtikten sonra olması lazım ki faturayı görmüşsünüz. Ancak bu sınırın ne olduğunu da araştırmanızı öneririm.
Başvurduğunuz yollardan bir sonuç alamazsanız Tüketici Hakem heyeti'ne gitmekten çekinmeyin. Orada da muhtemelen sizi dinlemeyeceklerdir, başlarından savmaya çalışacaklardır. Israrcı olmanızı tavsiye ederim. Ayrıca araştırma yapıp hakkınızdan haberdar olarak THH'ne gittiğiniz zaman, bilgili olduğunuzdan dolayı ilgilenmezlik yapmazlar.
Geçmiş olsun.