Arkadaşlar keyword aracının amacı senelerdir yanlış anlaşılıyor. Burda yazan tbm, yayıncının tık başına alacağı bedel olsaydı bu panel adwords’de değil adsense’de olurdu. Gördüğünüz rakam, o kelime için arama sonucu reklamı vermeniz durumunda reklamınıza her tık için adwords’ün sizden alacağı ücrettir. Yayıncı TBM’si ilk sırada çıktığı kelimeye göre değil ziyaretçinin reklamla aksiyonuna ve görüntülediği reklama göre değişiyor.
Google Adwords ile niche yoluna çıkarsanız 1 gram ilerleyemezsiniz benden söylemesi :) Bütün dünya şikayetçi Google'dan. Aranma sayısı 10k 100k gösterdiği kelime gerçekte 3k çıkıyor ona göre ilerleyin derim.
Peki aranma sayısı yüksek kelimeleri nasıl bulabiliriz hocam? Farklı bir araç vesaire var mıdır?