Yaklaşık 1 ay önce divanhostinge sitemi taşıdım. Son 1 hafta içinde hem siteme erişim yok hemde divanhostinge. Divanhostinge erişim kapanmadan önce canlı yardımdan mesaj atmıştım. Emailime böyle bir cevap geldi.
''Merhaba Ahmet Bey,
Ben divanhosting canlı destek temsilcisiydim. Sadece sanaldan yani homeoffice olarak çalışıyordum. 1-2 hafta önce site kapandı, cpanele erişim kesildi. O günden beri şirket sahibiyle iletişimim koptu. Anlayacağınız müşteriler mağdur oldu, sitelerin cpaneli gitti. Bu mağdurlardan bir tanesi de sizsiniz. Ben olan bütün bağlarımı koparttım hiçbir bilgi verilmeden hareket edildi.
Son durum ne bilmiyorum fakat hala canlı destekte mailim kayıtlı olduğu için mesajınız mail olarak geldi.
Ben de size yardımcı olabilmek maksadıyla mesaj atmak istedim.
Poyraz Hostingin şöyle bir kampanyası var. Ücretsiz hosting sağlıyorlar. Kendi sitenize erişim sağlayıp sorun çözülene kadar bunu kullanabilirsiniz. Yedekleriniz duruyorsa panel bilgilerinizi ilettiğiniz takdirde site taşıma işleminizi halledebilirim. Söylediğim gibi hiçbir bağlantım yok fakat mağduriyetinize göz yummak istemedim.
Saygılarımla.''
Bu konuyu arkadaşları uyarmak için açtım. Ben mağdur oldum siz de olmayın.