Destek veya hız değil. Öncelikle kurumsal kimliği ve güvenilirliği benim için önemlidir. Kurumsal olmayan hosting sağlayıcılarında insanlık hali olarak hastalık, genel problemler vs. durumlar olabilir. Mesela forumda geçenlerde bu tarz bir durum olmuştu benzer bir yazı okumuştum. Sitesine erişemeyenler konu açmıştı ve sonradan açıklandı ki hosting firmasının sahibi kaza geçirmiş ve şifre bilgileri olmadığı için çalışanlar da müdahale edemiyordu. (Umarım durumu iyidir, Allah acil şifalar versin.)

Tabi ki insan sağlığı her şeyden önce gelir fakat kurumsal olmayan bir firmam olduğunu ve benden bir hosting hizmeti aldığınızı düşünün. Ailevi veya sağlık sorunları yaşayıp vereceğim hizmette aksamalar yaşatabilirim ve benden hizmet satın alan tüm insanların işleri aksamak durumunda kalır. Sonrasında istediğiniz kadar hızlı destek vereyim, ne anlamı kalır?

Veya kurumsal olmadığım için düşük bütçeli bir yatırımcı olmaz mıyım? Yarın bir gün sunucuların ani zarar görmesi, veya müşteri yedeklerinde sorunlar olması durumunda elimden hiçbir şey gelmez. Bu sebeplerden dolayı önceliğim her zaman güven&kurumsal kimlik olmuştur.