Merhaba,
Yaklaşık bir yıldır müşterilerimize farklı lokasyon sunmak amacı ile İstanbul lokasyonunu aktif etmiştik. Son zamanlarda yaşanan enerji alt yapısı ile ilgili problemler sebebi ile Makdos olarak İstanbul lokasyonunda aktif olarak sürdürdüğümüz hizmetlerimizi İstanbul lokasyonundan Bursa lokasyonuna taşıma kararı aldık.
Pazartesi gecesi kesintinin ilk olduğu andan itibaren teknik ekibimiz veri merkezine anında ulaşarak oluşan problemin sebebi ve çözümü için bilgi almaya çalıştı. Ancak gerek NOC ekibi gerekse diğer ekip üyeleri "Trafo arızası" diyerek detaylı bilgi vermemeyi özenle sürdürdüler.
Şirketimiz tarafından belirli prosedürler ve standartlar ile yürüttüğümüz müşteri memnuniyet politikamız gereği İstanbul lokasyonunda ki ilgili veri merkezi ile çalışmama kararını almış bulunuyoruz.
Aktif olarak hizmet verdiğimiz süre içerisinde en sancılı dönem bu dönem oldu ve şanslı olarak hiçbir veri kaybı yada donanım sorunu yaşanmadan sunucuları sağ salim taşıma işlemini gerçekleştirerek mesai saatleri içerisinde aktif edebildik. Hem bizim yaşadığımız mağduriyet hemde müşterilerimize yaşattığımız mağduriyet için üzgünüz. Bundan sonraki adımlarda karar verme süreçlerimizi uzunca planlayarak hizmet vermeye devam edeceğiz.
Umarız yaşanan bu problemlerde sektörümüzdeki tüm firmalar ve emek veren arkadaşların bir an önce sorunlarını giderip stabil bir hizmet vermesini temenni ederiz.
Hepimize geçmiş olsun...