negiu adlı üyeden alıntı

Hocam mesela "apple" aranma hacmi yüksek. Direk genel aranma hacmi yüksek kelimelerin yanında, az aranan çabuk yükselebileceğiniz long tail keywordlari de işleyin. Örneğin apple ile başladınız apple saat dediniz daha sonra apple saat kayışı, apple saat kayışının tamiri, apple saat kayışının dayanma süresi, apple saat kayışı nasıl yapılır,apple saat kayışının hangi rengi tercih ediliyor gibi aranma hacmi daha az, konuyla alakalı kelime guruplarını da ana makaleye bağlarsanız. Aranma hacmi düşük kelime guruplarında yükseldikçe ana kelimede de yükselirsiniz. Zaten genel keywordlerde orta hallerdeyseniz aranma hacmi düşük kelime guruplarında çabuk yükselirsiniz bu da sizi asıl keywordlerinizde de ön plana çıkarır.


Ha tamamdır. Onu da yapıyorum zaten yahu