Merhabalar,
Güzel sorularınız için öncelikle teşekkür ediyorum, sırayla sorduğunuz için bende puanlama yaparak cevaplamak istiyorum.
[*]Dofollow link etiketi tanıtım yazısını okuyan arama motoru botuna o linki takip etme emridir diyebilirim. Yani arama motoru botu söz konusu yayını tararken sizin linkinize geldiğinde ona bu sayfayı da incele ve takip et emrini vermek için kullanılır.
[*]Tabiki sektörünüzle alakalı tanıtım yazıları almanız daha faydalı olacaktır. Bahsettiğim gibi tanıtım yazısı bir tavsiye niteliği taşır. Sizin sektörünüzde bir sitenin sizi tavsiye etmesi daha faydalı olur. Buna ek olarak real kullanıcı kitlesi açısından da sektörünüzde bir tanıtım size ziyaretçi akışı sağlayabilir.
[*]Bütçe için kriterler sitenin veri faktörleridir. Alexa değeri, sitenin yaşı, ziyaretçi ve sayfa görüntüleme sayısı, DA-PA değerleri gibi etkenlere göre belirlenebilir. Ama sonuç olarak bütçe belirleyicisi yine sizsiniz.
[*]Tanıtım yazısı hazırlanması tercihe göre değişir fakat kullanıcı dostu, açıklayıcı ve mutlaka özgün yazıları olmalıdır. Düzgün bir Türkçe ile yazılmalıdır. "Sitenize kimse sizin kadar değer vermez" mantığıyla yazıları sizin veya güvendiğiniz bu konuda uzman bir yazarın hazırlaması daha faydalı olabilir.
[*]Aynı tanıtım yazısının birden fazla sitede kullanılmasını önermiyorum. Özgün yazı kullanmak her zaman faydalıdır. Makale tüketilen bir şeydir. Bir defa kullanılan makale tükenmiş demektir, tükenen bir şeyi tekrar kullanmaya çalışmayın.
[*]Bu sorunuzun cevabını Birden Fazla Anahtar Kelimede Yükselmek için Nasıl Bir Yol izlenmeli? bu konumda detaylıca açıkladım göz atmanızı tavsiye ederim.
[*]İdeal tanıtım yazısı uzunluğu diye bir şey yoktur. Yani SEO uyumlu yazı en az 500 kelime olur 700 kelime olur diye bir yanılgıya düşmeyin. İdeal yazı özgün, akıcı, kullanıcı dostu olur.
Bol şans :)