Veridyen adlı üyeden alıntı

Herkes tabi ki memnun kalmayabilir ama neden memnun olmadığınızı buraya herkese açık ve net yazmalısınız ki kullanıcıların aklında soru işareti kalmasın. Siz yazmıyor ve ucu açık bir yorum yazıyorsanız biz buraya paylaşabiliriz, paylaşıyoruzda. Ayrıca bu sebepler sizden kaynaklanan sebeplerse yazmaktan kısacası çekiniyorsunuz. Her neyse telefon konuşmaları ve talepleriniz aklımıza geldikçe size iade yapmamız en sağlıklı çözüm olduğunu tekrar anlamış oluyoruz.




Bizi tercih ettiğiniz için asıl biz teşekkür ederiz.Nice birlikte 2 senelere :)




Dilediğiniz zaman yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Direkt bana ufukgedik@veridyen.com adresine email atabilirsiniz, bizzat yardımcı olabilirim.


Hocam satış öncesi üye olmadan sorulan soruları cevaplamiyor musunuz? Yoksa gözden mi kaçmıştır? Meraktan soruyorum. 29 Haziran'da satış öncesi 3 soru için mail atmıştım da.
Natro da üye olmayanlara (müşterimiz olmayanlara) cevap verilmez diye otomatik mesaj geliyor. Sizde de böyle birşey mi var acaba? Bilgilendirme de gelmedi merak ettim :) info@veridyen.com 'a atmıştım mail'i.