Umutİrhan Bunun sebebi hep bahsettiğimiz veri faktörlerini yani site içi site dışı SEO stratejilerini sizden daha iyi kullanmasıdır üstadım. Google sıralaması ile ilgili sürekli olarak açıklamalar yapıyoruz, bu işi içerik girdim ve gerisini Google'a bıraktım olarak görmemelisiniz. Bu bir rekabet ve yarış ortamıdır, sizden daha fazla yüklenen rakibiniz sizi geçer temel mantık budur.
Yani kafanızda oturmak amaçlı söylüyorum çok basitçe sıralamada site hızınızın, tasarımınızın, site içi kullandığınız linklerin, yazı dilinin, görüntülerin, meta tag'lerin ve bunlar gibi onlarca faktörün etkisi var. Bunları sürekli araştırmalar yaparak veya uzmanlardan destek alarak en etkili biçimde kullanmanız gerekiyor. Rakibiniz veri faktörlerini sizden daha etkin kullanıyorsa sizin önünüze geçmesi doğal.
İçerikleri sizden kopyaladığını belirtmişsiniz, bu normalde blog, haber gibi yazı içerikli sitelerde Google tarafından fark edilebilir ve istenmeyen bir durum. Ancak sizin sektörünüz dizi olduğu için yayın yaptığınız iletişim aracıda video doğal olarak. Bunun kopya görünmesi ve Google tarafından fark edilmesi zor, bu nedenle o site kopya olarak görünmüyor ve dediğim gibi site içi ve site dışı veri faktörlerini muhtemelen sizden daha iyi kullanıyor, sıralamasını koruyor.