Güven sağlamak için katkısı olabilir ama tek başına yeterli değildir. Sitenizin neden güvenli olduğunu müşteriye anlatmalısınız. Siparişi nasıl göndereceğini, siparişi nasıl teslim alacağını bilmeli.
Bence güven sağlama için faktörler (öncelik sırasına göre)
1. Tanınmışlık (sizi daha önce bir yerden duymuş olmalı)
2. Kolay iletişim (Sizinle bütün kanallardan iletişime geçebilmeli ve anında cevap almalı)
3. Sabit iletişim numarası (0212 veya 0850 gibi)
4. Hakkınızdaki şikayet miktarı ve şikayetlerin çözüme ulaştırılması
5. Ödeme yöntemi
Bu işin yüksek lisansını yapmış, kapıda ödeme ile çok büyük cirolar elde etmiş ve e-ticarete tövbe etmiş birisi olarak söylüyorum :)
