-
Üyelik
14.01.2016
-
Yaş/Cinsiyet
44 / E
-
Meslek
Akademisyen
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** S**
-
Mesajlar
282
-
Beğeniler
128 / 127
-
Ticaret
6, (%100)
Merhaba arkadaşlar
Halihazırdaki e-ticaret domainimizi aktif hâle getirmek istiyoruz. Fakat müşterilerin son zamanlarda ödeme ve ürünün beklenilen performansta olmaması gibi sebepleri öne sürerek bazı siparişler iptal ettiklerini bilmekteyiz. Bunun yaşanmaması için bizde ürünü şeffaf paket ve kapıda ödeme yöntemi ile müşteriye ulaştırmayı düşünüyoruz. E-ticaret yapan arkadaşlarımıza sormak istiyorum. Sadece kapıda ödeme yöntemi müşteri güveni ve ürün satışları için yeterli midir? Teşekkür ederim.
Kiralikaraba.com.tr
-
Üyelik
07.08.2011
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
Serbest Meslek Erbabı
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
A** T**
-
Mesajlar
212
-
Beğeniler
15 / 70
-
Ticaret
20, (%100)
Güven sağlamak için katkısı olabilir ama tek başına yeterli değildir. Sitenizin neden güvenli olduğunu müşteriye anlatmalısınız. Siparişi nasıl göndereceğini, siparişi nasıl teslim alacağını bilmeli.
Bence güven sağlama için faktörler (öncelik sırasına göre)
1. Tanınmışlık (sizi daha önce bir yerden duymuş olmalı)
2. Kolay iletişim (Sizinle bütün kanallardan iletişime geçebilmeli ve anında cevap almalı)
3. Sabit iletişim numarası (0212 veya 0850 gibi)
4. Hakkınızdaki şikayet miktarı ve şikayetlerin çözüme ulaştırılması
5. Ödeme yöntemi
Bu işin yüksek lisansını yapmış, kapıda ödeme ile çok büyük cirolar elde etmiş ve e-ticarete tövbe etmiş birisi olarak söylüyorum :)
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
20.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Medikal
-
Konum
Eskişehir
-
Ad Soyad
E** Ç**
-
Mesajlar
88
-
Beğeniler
20 / 20
-
Ticaret
0, (%0)
Öncelikle kapıda ödeme kargolar tarafından her firmaya verilmez. Onu araştırın.
Ayrıca ürün iptali şeffaf kapla engellenmez. İnsanların denemesi ya da kullanması gerekir ki buna da kargo ödemeyi aldıktan sonra izin verir.
Bence önemli olan kalite - iletişim - ürün hakimiyeti - süreç hakimiyeti ve düşük ücretler
1 kişi bu mesajı beğendi.