darkknightt adlı üyeden alıntı
ben şöyle açıyorum kurumsal mailleri:ornek@yandex.com
sonra bu hesaptan girip,
info@orneksite.com
a@orneksite.com
yapıyorum.
siz bu aşamada info@orneksite.com ile hesap açtığınız için alan adı çıkmıyor olabilir.
Ilk e posta adresinizi açarken kullandığınız yandex hesabıyla giriş yaparak yeni bir tane acabilirsiniz.
Öyleyse tabi ki görünmez. Alan adınızla açtığınız mailler alt alanlardır ve yönetim alanına müdahale edemez. Sizin yönetim hesabınız yandex hesabınızdır. Yönetim alanına ancak o hesap ile girebilirsiniz. Yani yandex hesabın Admindir diğerleri User.
ilk açtığım e-posta adresinden çıkış yaptım mevcut kullanmakta olduğum kişisel e-posta adresimde giriş yaptığım da yeni bir tane daha kurumsal hesap açabildim. Sorun çözülmüş oldu yardımlarınız için teşekkür ederim.