1) İkisi de olabilir ama daha genel alanlarda markalaşmak daha çok zaman ve emek ister. Belirli bir alanda başlayıp otorite sağlandıkça farklı konulara el atmayı düşünebilirsiniz.
2) Lokasyonun az da olsa etkisi var. Örneğin siteniz ABD kitlesine yönelikse ABD lokasyon avantaj sağlar. Ama özel bir lokasyona değil de globale çalışacaksanız pek fark etmez.
3) Ödemeler tıklamanın yapıldığı ülkenin para biriminin bir önceki kapanışına göre günlük olarak çevriliyor. Mesela tıklayan kişi Amerika'dansa bir önceki günün dolar kuru kapanışına göre, İngiltere'dense bir önceki günün pound kuru kapanışına göre gibi.
4) Kendiniz çevirip paylaşırsanız sorun olacağını sanmam. Google daha çok içeriği nasıl ürettiğinize değil de son kullanıcının sitenizde yaşadığı deneyime önem veriyor. Okuyucular içeriği beğendi mi? Paylaştı mı? Sitede ne kadar zaman geçirdi? Aradığını bulamayıp başka siteye baktı mı? Sitenize daha sonra tekrar geri döndü mü? Bunun gibi şeyler önemli.
İçerikte kullanılan görsellerin orijinal olması ise önemli. Türkçe sitedeki aynı görseli kopyalayıp koyarsanız o sıkıntı olur.