Bu sorunun birden çok nedeni olabilir. Bu yüzden aşağıda vermiş olduğum adımları eksiksiz ve doğru bir şekilde tamamlayıp, tekrardan kontrol edebilir misiniz?
Öncelikle ödeme yöntemi olarak ekleyeceğiniz kart bilgileri ile Google Payments'de ki bilgilerinizin uyuşması gerekmektedir. Eğer ki adres ya da isim yazılışlarınız, Google hesabınızdakinden farklı ise, düzeltip, tekrardan eklemeyi deneyin.
Kartınızın yurtdışı alışverişlerine açık olması ve 3D Security (3D Güvenlik) özelliğinin kapalı olması gerekmektedir. Aynı şekilde Kabul edilen ödeme yöntemleri sayfasında, kullanacağınız ödeme yönteminin yer alması gerekmektedir.
Eğer ki sorun devam ederse, (varsa) Google Payments hesabınızda ki ekli ödeme yöntemlerini kaldırın.
payments.google.com hesabınıza girin.
Menü'den Ödeme Yöntemleri'ne tıklayın / dokunun.
Aktif bir ödeme yönteminiz varsa, kaldırın.
Bu adımları uyguladıktan sonra, aşağıda ki adımları uygulayarak, yeni bir ödeme yöntemi eklemeyi deneyin.
Google Play Store uygulamasını açın.
Daha sonra Menü > Hesabım > Ödeme yöntemi ekle'ye dokunun.
Kart bilgilerinizi girerek, ödeme yöntemini hesabınıza ekleyin.
Halen ödeme yöntemi eklemekte sorun yaşıyorsanız, ilk önce Google Play sorunlarını çözmek için uygulama verilerini ve önbelleği temizleyin sayfasında ki adımları tamamlayınız. Daha sonra Google Play’de yaşadığım sorunları nasıl çözerim? sayfasında ki adımları tamalayınız. Bu adımlar sonrası tekrardan satın alma işleminizi deneyiniz.