Furkan bey konuya yaptığınız katkı için tekrar teşekkür ederim.
Ben Googlebot kelimesini asla kullanmadım kullandığım yeri gösterirseniz özür dilerim. Ben Google arama motoru olarak algoritmadan bahis ediyorum ve bu tamamen kullanıcı deneyimlerini ölçümlemeye dayalıdır. Yani kullanıcıların virgül nokta ile işi yoktur.

Çok basit mantık ile konuya hakim olmayan arkadaşlara kısaca bir bilgi vermek isterim.

SEO Konusunda herkese sunulan margarin kıvamında çalışmalar ile rakiplerinizin önüne geçemeyeceğinizi bilmeniz gerekir. Başınız ağrıdığında aldığınız ağrı kesici ile sırtınız ağrıdığında aldığınız ağrı kesici bile farklı iken her internet sitesinin benzer çalışmalar ile üst sıralara çıkmasının mümkün olmayacağını bilmek gerekir.

SEO Algoritması gündelik hayattaki etkileşimlere benzer. Bugün Ali Koç beyefendiye Fenerbahçe veya ticaret ile ilgili bir soru sorduğunuzda alacağınız cevaplar sizin için güvenilirdir. Ama Ali Koç beyefendiye İtalya'daki en iyi kadın doğum uzmanı kimdir diye sorduğunuzda alacağınız cevap güvenilir olmayacaktır. İşte bu yüzden Google aynı klasmanda olan internet sitelerinden gelen referansları çok daha doğru ve önemli kabul eder.

Günümüzde hala sepete ekle butonunu kırmızı kullanan internet siteleri mevcut. Oysaki kırmızı trafik lambaları gereği beynimizin algılarında dur anlamı taşır sarı ise kararsız bir renktir. Oysaki yeşil devam et güvenli anlamına gelir. Bugün N11 - Hepsiburada -Gittigidiyor gibi sitelerin sepete ekle butonu işte bu yüzden yeşildir.

Bir içeriğin kalitesi ise o içeriğin okunurluğu ve kullanıcının isteklerini karşılaması ile doğru orantılıdır. Sadece 300 kelime üstü ve özgün olduğu için bir içeriğin SEO Makale olduğuna kanaat getirmek son derece yanlıştır.

Bir içerik doğru ve kullanıcı deneyimleri hedefli olarak oluşturulduğu zaman hedefe ulaşacaktır.

Saygı ve Sevgilerimle