SefaCanDemir adlı üyeden alıntı

Vector2'lik bir işlem için neden Vector3 kullanıyorsunuz? 2D projelerde büyük çoğunluk ile Vector2 yeterli olmakta. Vector3 z ekseninin de değişmesi gereken durumlarda kullanılır.


Ayrıca:
Bu bağlantıdaki RepeatingBackground bölümünü inceler misiniz.

Genelde Infinite Background oluştururken bu yöntemi kullanırım.


İşlem vector3 istiyor vector2 yazınca hata veriyor. O yüzden vector3'e overload yapıyorum. Hemen bakayım, aslında çok basit bir işlem bir yerde saçmalık var şu anda. Nasıl bu kadar takıldım anlam veremiyorum olmazsa silicem bütün alakalı kodları yeniden yazıcam.

mevcutPozisyon = 5;

mevcutPozisyon = mevcutPozisyon * 2; (10 etti)
mevcutPozisyon = mevcutPozisyon * 2; (20 etti)
mevcutPozisyon = mevcutPozisyon * 2; (40 etti)

mevcutPozisyon = mevcutPozisyon + 10; (10 etti)
mevcutPozisyon = mevcutPozisyon + 10; (20 etti)
mevcutPozisyon = mevcutPozisyon + 10; (30 etti)



Yok bu şekilde de işe yaramadı, bir yerde mantık hatası var. Büyük ihtimalle alakalı bütün kodları silip yeniden yazmam gerekicek. Çünkü bastırıyorum sonuç doğru, ama background Allahuekber dağına çıkıyor :D

SefaCanDemir edcsmile