Canlı destek sistemini çok yoğun bir şekilde kullanıyorum. Gerçi bunu sen de gayet iyi biliyorsun hocam ;)
Eğer bir blog sitesiyse ve herhangi bir ürün-hizmet satışı yoksa ben tavsiye etmiyorum. İyi bir şey yapayım derken sıkıntı çıkarabiliyor. Çünkü canlı destek sistemi üzerinden yazan insanlar hızlı geri dönüş isteyecektir. Blog sitesinde hızlı geri dönüş yapmanın da bir anlamı yok açıkçası. Yani temel mantığını kaçırıyor işin. Ve dediğin gibi yorum bölümünden sorulabilecek şeyleri canlı destek üzerinden soranlar oluyor. Ben de bunu yaşıyorum blog yazılarımda. Bu tarz durumlarda soruları yorum bölümünden iletmeleri için yönlendirmek zorunda kalıyorum.
Ama eğer ürün-hizmet varsa kesinlikle tavsiye ederim. SEO açısından çok bir faydası var mı bilemiyorum ama geri dönüşüm konusunda gerçekten güzel faydalar sağlıyor. Özellikle kendi sitemde de kullandığım Jivochat'i öneririm :) Ayrıca Jivochat'te istediğin sayfalarda canlı desteği gizleme şansın var. Blog yazılarında kaldırabilirsin :D