Sevgili @alibulut ,
Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Sistem üzerinden oluşturulan destek talepleri özenle ve enerjiyle cevaplanmaktadırlar. Fakat, size cevap verdiğimizde "siz para kazanmak istemiyorsunuz, başka apiye geçerim" dediğinizde, kolunuzdan tutup; "Durun, gitmeyin." diyemeyiz. JetSosyal hiç bir üyesini zorla tutmaz. O gün o destek talebinizi yanıtlayan arkadaş "başka apiye geçerim." diye belirttiğiniz mesajınızı cevaplamayarak sizi zor durumda bırakmamıştır. "Bazı iptallerin iadesi olmuyor" diye birşey maalesef mümkün değil. PerfectPanel altyapısı kullanıyoruz, API ile respond alan tüm siparişler otomatik olarak statüsü güncellenir. El ile, "İşleme Hazırlanıyor.", "Tamamlandı" veya "İptal Edildi" yapmıyoruz. Böyle bir hatanın olmadığını ve olamayacağını belirttik, fakat olmuşsada siz hesaplayın Siparişlerim sayfasındaki harcamalarınızı. Eğer eksik gidik birşey varsa size bakiyenizin iki katını gönderelim. Saygı ve para konusuna gelinecek olursa, JetSosyal'in bu zamana kadar hiç bir zaman parada gözü olmamıştır. Yayın hayatı boyunca defalarca telafi sağlamıştır. Bizlerden zaten API çekmektesiniz, normal müşteriden daha üst bir branşa sahipken nasıl olurda sizlere paranızın hakkını vermediğimizi veyahut saygısızlık ettiğimizi düşünürsünüz? Dilediğiniz zaman başka bir servis sağlayıcısına geçebilirsiniz, dilediğiniz zaman tekrar JetSosyal'e bakiye yükleyebilirsiniz. Devam etmekte olan bir sorununuz varsa site üzerinden destek talebi oluşturabilirsiniz. Selametle ve sağlıcakla kalın.