Şimdi birincisi yazılarda sırf link vermek için link vermeyin. Gerçekten ilgili yazılarda ilgili kelimelerde ve ilgili içeriklere link verin.

İkincisi dediğim gibi anahtar kelime ve rakip analizi oldukça önemli. Yani sadece potansiyeli ve rekabeti yüksek anahtar kelimelere odaklanmayın, kuyruklu dediğimiz ve daha az aratılan arama potansiyeline sahip anahtar kelimeleri de araştırıp, kullanmalısınız ki içerikleriniz güçlensin.

Ana anahtar kelime oranı genelde %3 ile %5 arasında fakat o kadar detaya gerek yok. Sadece doğal olun yeter.

Etiketlerden bahsetmek gerekirse olmasa da olurlar aslında ama her içerikte en fazla alakalı 3 etiket kullanabilirsiniz.

Son olarak acele etmeyin çünkü bahsettiğiniz kelimelerde üst sıralarda yer almak oldukça güç. ***İyi*** bir çalışma ile ortalama 5-6 ayda ilk sayfaya belki de ilk sıraya çıkabilirsiniz.