Turkcell’in ilk yerli mesajlaşma uygulaması olarak tanıttığı BiP, Türkiye’de yakaladığı popülerliği Dünya çapında ele geçirmek için Dünya’ya açılıyor ve reklam kampanyalarına başlıyor. Detaylar haberimizde.

1 Yılda dünya çapında kullanıcı sayısını %70 oranında arttıran BiP, küresel anlamda popüler olmak için reklam kampanyalarına başladı. Ve ilk olarak ABD’den başladı bu kampanyalar. Ayrıca İngiltere, Almanya, Rusya gibi gelişmiş ülkelerin de bulunduğu ülkeler de ilk olarak 25 Milyon kullanıcı sayısına ulaşmak Turkcell’in ilk hedefi.



BiP ile beraber Türkiye’nin dijital ihracat potansiyeline büyük katkılarda bulanacağını ifade eden Turkcell Ceo’su Kaan Terzioğlu : ” Türk mühendisleri müthiş işler ortaya çıkarıyor. Bu uygulamalarla birlikte gördük ki bu konuda hiçbir eksiğimiz yok. Sadece BiP değil, fizy, TV+, Dergilik, Lifebox, Yaani ve diğer tüm uygulamalarımızla birlikte bugün 120 milyon indirme rakamını yakaladık. Hedefimiz 3 yıl içinde bu rakamı 1 milyara çıkarmak” diye ifade etti. “Tüm dünyada uygulamayı kullandırma, indirme ve Türkiye’nin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız bu süreci New York’tan başlatıyoruz”

New York’un ünlü meydanı Times Square‘da ekranlarda artık ülkemizin yerli uygulaması BiP reklamını da görmeye başladık. Kaan Terzioğlu sözlerine şu şekilde devam etti :

“Bugün Avrupa’da yaklaşık 5 milyon Türk yaşıyor. Türk vatandaşları o ülkelerde uygulamayı kullanıyor. Ancak tablo bundan ibaret değil. İran’dan Suudi Arabistan’a, Fas’tan Ukrayna ve Belarus’a, Japonya’dan Brezilya ve Antartika’ya kadar dünyanın dört bir yanında uygulamanın kullanıcısı bulunuyor.”

Biz de bu uygulamanın küresel anlamda başarıya kavuşmasını gerçek anlamda istiyoruz ve ülkemiz adına gurur duymak istiyoruz bu zor günlerden geçerken.

Kaynak: BiP, Küresel Anlamda Etkin Olmak İstiyor ! - technosfer