dogubaklaci adlı üyeden alıntı

1) Iyi referans alabilecek sitelere link çıkışı yapmak elbette iyidir. Şöyle ki astrofizik ile ilgili bir yazımız olsun nasa.gov'a link çıkarmak örnek veriyorum x uzay bilimleri araştırma şirketine link vermektense otoriteyi daha güçleştirir.
2) Gördüğüm kadarıyla Apple watch kelimesi üzerinde baya durmuşlar. Yazının uzunluğuna göre anahtar kelimeyi yinelemelisiniz. Örneğin uzay teleskopları hakkında 500 kelimelik bir yazı yazdınız. En üst paragrafta bir kere uzay teleskobu geçmesi konunun anahtar kelimeyle ilgisinin az olacağını gösterecektir. Veya 300 kelimelik bir yazı yazdınız 1 kere kullandınız. Sonuç cümlesi olarak bugün X konusunu değindik. Size çok faydalı olacaktır bla bla yazabilirsiniz.
3)Artık yazı içinde SEO'nun değeri düşünülenin aksine çok önemli... Arama motoru botları sitenize girdiğinde şu sırayla kayıt tutacaklar h1-h2...h6 ardından strong yaptığınız kelimeler ardından yazınızın detaylarına girecekler. Bu sebeple h2 ile basit anahtar kelime içeren bir giriş yazısı oldukça iyi olmuş.

Bunların ortak yanları yazınızın etkileşim oranlarıdır diyebiliriz. Yani yazı uzunluğuna göre kaç paragraf kullanılmış, Kaç başlık atılmış, anahtar kelime ne kadar kullanılmış bunların uyumudur.



1.) Hocam link çıkışını sormuyorum ///////BAŞLIKTAN LİNK ÇIKIŞI///////// soruyorum.

2.) Tüm yazılarda bu uygulama söz konusu sadece apple watsh için geçerli değil bu seo uygulaması

3.) Neden h2? paragraf olarak değilde neden h2