Kapitalizmin gelir kapısı olan reklamlar her zaman toplum mühendisliği yapmıştır bu bilinmeyen bir şey değil. Mesela bizim insanımızın %80'i kara kaşlı kara gözlü olduğu halde reklamlarda hep sarışın, kumral, renkli gözlü figürler seçilir. Avrupa'ya olan özentimizi, kompleksimizi bu şekilde kullanırlar.
Bu konuda da ilgili firma yine üstüne vazife olmadığı halde toplum mühendisliğine soyunmuş. Eskiden bir evde sadece erkek çalışır onun kazancı tüm aileye yeterdi. Şimdi aynı parayı ikiye bölüp hem erkeği hem kadını çalıştırıyorlar. Onlar servetlerine servet katarken bulaşığı kim yıkayacak derdi de bu düzende hayatta kalmaya çalışan emekçilere düşüyor.
Eleştiriniz bu yöndeyse katılıyorum. Binlerce yıllık insanlık tarihi erkeğe de kadına da birer rol vermiş. Erkek evi geçindirir, kadın da evin bakımını sağlar. Ha yeri gelir erkek evin bakımına yardımcı olur, kadın da ev geçindirmeye ama temelde roller bellidir. Ne dışarda çalışıp para kazanmak ne de evin temizliğini, bakımını yapmak ayıp ya da aşağılanacak bir şey değil.