MustafaZahit
Az çok birkaç bilgilendirici kelam edeyim. Günlük bütçe olayı sizin reklam için ayırdığınız pay ile alakalı. Çok ve az olduğu sizin bütçenize göre değişir. Ek olarak hangi sektörde reklam vereceğinizle de alakalıdır bu. Yoğun rekabetli bir sitede doğal olarak fazla tık alamazsınız. İnce ayar konusunda tbm değeri önemlidir. Her reklam tıklaması için uygun gördüğünüz tbm tutarını girmelisiniz. 0,01 kuruş en düşük tutardır. Başta belirttiğim gibi yoğun rekabet olan bir alan ise bu tbm tutarını yüksek tutmalısınız. Aksi takdirde reklamınıza tık almanız çok zorlaşır. Bahsettiğiniz kupon kodları da ilk adwords kaydı ve harcaması sonrasında mail hesabınıza GOOGLE tarafından gönderilir zaten. Maillerinizi takip edebilirsiniz.
Konuyla ilgili daha spesifik bilgiler edinmek için aşağıda yer alan wmaraci forumun adwords bölümünde konu açabilirsiniz. Çok daha sağlıklı bilgiler edinirsiniz.
https://wmaraci.com/forum/adwords.html