Ben burada ki misyonu çözemedim. Amaç tek çatı altında toplamak mı olmalı yoksa pazar araştırması yapılıp eksik olan alanlara veya geliştirilmesi gereken alanlara,ürünlere yönelmek mi olmalı ? Örneğin Kola gibi Coca Cola ve Pepsinin tekelinde piyasa en ücra köye gitseniz bile markette bakkalda illa ki iki markadan biri vardır. Ve yahut aynı şey ekran kartı içinde geçerli nvidia ve amd tekeline almış piyasayı. Bence amaç mevcut deterjan,sabun üreticilerini bir araya toplamak yerine yerli bir kola üretebilecek kimya,gıda mühendislerinin bir araya toplanması veya aynı şekilde benzer konularda yetkin mühendislerin bir araya toplanmasıyla bu iş daha başarılı daha etkin olur. Yoksa sonuç Hepsiburada,trendyol gibi olur naçizane benim fikrim böyle :)
Başarılar