UfukGedik adlı üyeden alıntı

Merhaba,
Hizmetinizi satın aldıktan 10 gün sonra tarafınıza aşırı CPU kullanımı ile ilgili destek bildirimi açılmış.Bu CPU kullanımı eklenti ile ilgili değil ve sebebi açıkca size belirtilmiş Ahmet Bey. Google'a var olmayan daha doğrusu 404 dönen binlerce sayfanın sitemapını eklemişsiniz. Hostinginiz içerisinde tüm WP tabanlı sitelere 404 dönecek şekilde Google botları saldırı niteliğinde tarama yapıyorlardı. Wordpress tabanlı web sitelerde 404 istekleri WP çekirdeği üzerinden geçer ve kullanıcıya döner.404 değil 200 OK olarak cevap dönse zaten hiçbir problem yok.Aynı anda 300 den fazla WP üzerinden 404 yanıtı dönüyordu.Bunların hepsi size detaylıca anlatılmasına rağmen "merhaba ne yapmam gerekiyor" şeklinde bir cevap ile dönmüşsünüz bize.Bu olaydan 10-15 gün kadar daha süre istisna ve süre tanınmış.Herhangi bir geri dönüş olmayıncada gayet doğal bir şekilde askıya alınmış.

Hangi şartlarda askıya alınabileceği hizmet sözleşmemizde yazıyor.Bu sözleşme sipariş esnasında 2 kez karşınıza çıkmaktadır.Şayet her CPU kullanımında askıya alan bir firma olsaydık, size bunu ilk bildirdiğimizde uygulardık Ahmet Bey.Askıya alma aksiyonu bizim en son çare olarak uyguladığımız bir şey.Neticede hizmet aldığınız sunucu paylaşımlı yani sizin sitelerinizle birlikte farklı müşterilerimizin de web siteleri mevcut.Burada genel çoğunluğun stabilitesini korumak adına kararlar almamız gerekiyor.

Mutlu günler dilerim.

Ek olarakta Veridyen'i öneren ve güzel düşüncelerini belirten tüm herkese içtenlikle teşekkür ederim.


ayrıca hata veren siteyi sizdeyken sildim sonrasında wordpress cron sorunu ile alakalı yeni bir sorun daha yaşadım ben yaşadığımı yazdım ve ödemesini yeni yaptığım halde sitelerimi başka bir yere taşıdım ayrıca 1 ay barındım sadece sizde ama ticketler iç yazışmalar hariç resimde mevcut



ayrıca ; eklemek isterim yedek alactım ama sizden gelen ticket;

Merhabalar,

Yedekleme alt yapımızdaki bir çalışma nedeni ile ilgili kısım şuanlık pasif durumdadır. Bu nedenle yedeklerinizi gece alıp tarafınıza ileteceğiz. Bu süre içerisinde destek biletinizi beklemeye alıyorum. Arkdaşlarım yedeğinizi oluşturduğu zaman yine bu destek bileti üzerinden yanıt verecek ve size indirmeniz için bir link iletecektir.

Saygılarımla,

Teknik Destek Uzmanı
Murat Can Sor
Mail Adresi: muratcansor@veridyen.com